Nie ma twojej firmy w Google?Wiele tracisz

pozycjonowanie gliwice tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym...z internetem

Dodane: 15-04-2015 13:17
Nie ma twojej firmy w Google?Wiele tracisz Sposoby na promocję strony w internecie - pozycjonowanie gliwice i kampanie AdWrods. Co lepsze?

Warto promować swój biznes w sieci

Wiadomo, że dobre jest to, że rośnie liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym...z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


A może AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Social media - encyklopedyczne fakty

Media społecznościowe (ang. Social Media) ? określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.

Andreas Kaplan i Michael Haenlein definiują media społecznościowe jako ?grupę bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technologicznych podstawach Web 2.0, i które to umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści?1.

Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki wszechobecnej dostępności i skalowalności technik komunikacyjnych, media społecznościowe diametralnie zmieniły sposób komunikacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników, oraz stały się naturalnym miejscem wymiany informacji2

Media społecznościowe występują pod wieloma postaciami, między innymi spotkać je można w formie magazynów, blogów, weblogów, mikroblogów, fotoblogów, wideoblogów, wiki, podcastów, serwisów gromadzących muzykę, zdjęcia i video, rankingów oraz zakładek społecznościowych (social bookmarkingu).

Możemy wyróżnić kilka rodzajów mediów społecznościowych.

blogi i mikroblogi (np. Blip, Twitter)
społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo, Wikipedia)
serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nk.pl, Google+)
wirtualne światy gier (np. World of Warcraft)
wirtualne światy społecznościowe (np. Second Life).
Technologie zawierają między innymi: blogi, dzielenie zdjęć, vlogi (videoblogi), umieszczanie głosów w dyskusji (ang. post) na stronach profilowych, pocztę elektroniczną, wysyłanie natychmiastowych wiadomości (Twitter), rozpowszechnianie muzyki, crowdsourcing czy voice over IP. Wiele z tych serwisów można integrować za pomocą społecznościowych platform agregacyjnych.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe


Facebook i biznes - udane małżeństwo?

Media społecznościowe to często wałkowany temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o niebezpieczeństwach.

Profil na Facebooku ma prawie każdy. Mało kto niestety publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, samochodów, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , chętniej to co publikujemy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeśli rozsyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas przyjmie, to sprawdzi nasz profil. Czy jest się czego obawiać?
Jeśli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy czuć się bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym rezultatów, lub czemu to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.



© 2019 http://www.ksjan.warszawa.pl/